Przyciągnij do siebie turystów – o tym jak zarządzać restauracją

Zarządzanie restauracją składa się z wielu różnych aspektów, w tym public relations, magazynowania zapasów, porozumieniem z pracownikami, obsługą klienta, lista jest długa. Oto dziesięć 10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o zarządzaniu restauracją, jeśli w przyszłości zamierzasz zostać menadżerem.

Klient a menadżer restauracji

Klient ma zawsze rację. Zawsze. Złota zasada biznesu – klient ma zawsze rację. Nawet jeśli nie zgadzasz się z reklamacjami klienta, to jak będzie obsługiwany może określić, czy klient w ogóle wróci do Twojej restauracji. Postępuj tak, aby klient zawsze mógł czuć się zadowolony i w przyszłości staraj się realizować oczekiwania klientów, dzięki czemu zyskasz sobie renomę w okolicy.

Realizuj oczekiwania gości restauracji

Oczekiwania w stosunku do pracy w restauracji powinny być jasne dla pracowników. Od kelnerów do personelu w kuchni, każda osoba musi być najlepsza w swojej pracy, aby restauracja dobrze się rozwijała musi posiadać dobrych, kreatywnych kierowników, którzy wiedzą jak natchnąć pracowników do pracy i wiedzą dokładnie w jaki sposób ich motywować.

Promuj swój biznes

Restauracje potrzebują reklamy. Duża część zarządzania restauracją jest reklama. Reklama restauracji przeszła długą drogę od ogłoszenia prasowego czy spotów radiowe. Social media oferują niski koszt, a jest to przecież doskonały sposób promowania swojej restauracji. Dowiedz się więcej o reklamowaniu restauracji w mediach społecznościowych obserwując profile konkurencji.

Kierownictwo restauracji powinno doglądać przepływów pieniężnych bardzo dokładnie. Gotówka jest środkiem pieniężnym pochodzących ze stosunku wydanych środków pieniężnych d o obrotu na podstawie dziennych, tygodniowych i miesięcznych zamówień klientów. Jeśli nie rozumiesz, że jest to podstawowe pojęcie finansowe dla restauracji, narażasz się na wielkie ryzyko finansowe.

Istnieje wiele rodzajów różnych promocjach restauracji. Promocje mogą wahać się od nocnej happy hour do prix fixe menu, do dwóch lub jednego dania obiadowego.

Co zrobić aby zwiększyć rozpoznawalność restauracji w okolicy?

Catering restauracyjny może zwiększać sprzedaż. Restauracje mają często zapisanych stałych klientów gastronomiczny w swoich bazach klientów i mają wszelkie zasoby – żywność, sprzęt, personel gastronomiczne gotowy na obsłużenie zarówno dużych jak i małych wydarzeń

Raporty dotyczące działań restauracji

Codzienny przegląd firmy może pomóc śledzić sprzedaży restauracji. Dzienny raport oceny biznesu umożliwia zarządzanie restauracji co pozwala kontrolować historię firmy. To może pomóc analizować trendy sprzedaży, koszty osobowe, liczbę klientów i przewidywać ostatecznie przyszłą sprzedaż.

System zarządzania pomocy restauracji. Punkty sprzedaży pozwalają systemom na śledzenie sprzedaży dla właściciele restauracji, umożliwiają obserwację przepływów pieniężnych, zapasów żywności. To może znacznie uprościć każdy kolejny dzień zarządzania restauracją, pomagając opracować swobodnie koszty żywności i płac, a także pomaga śledzić popularność pozycji menu.

Jakie menu należy wprowadzić?

Menu restauracji powinno być regularnie aktualizowane. Ceny żywności i zmiana kosztów przeprowadzenia zmian biznesowych, również. Dlatego ważne jest, aby menu w restauracji miało ceny, które utrzymują koszty żywności o niskim i wysokim zysku. Sprawdź ofertę catering Verona aby zobaczyć jak robią to profesjonaliści.

Małe kroki mogą pomóc zaoszczędzić dla restauracji spore pieniądze. Przełączanie się do energooszczędnych żarówek oraz małe zawory przepływu są tylko dwoma prostymi sposobami, dzięki którym restauracje mogą zaoszczędzić pieniądze (a także wspomóc ochronę środowiska).